Sphinx wordt Geberit | lees hier meer

Na 3 jaar succesvol als één bedrijf te functioneren zet Geberit de volgende stap: het samenvoegen van de merken tot één merk Geberit. Dit is noodzakelijk om in de toekomst de zakelijke doelgroepen en de consumenten nog beter en efficiënter van dienst te kunnen zijn.

Zo zijn wij op dit moment bezig om deze aanpassingen in de showroom toe te passen. Het merk Sphinx zal u dan ook niet meer tegenkomen in onze showroom.

Voor hun professionele klanten en partners bundelen ze de competenties van beide werelden om hun merkbelofte “Know-How Installed” verder te ontwikkelen.​
Voor consumenten ontwikkelen ze badkameroplossingen waarbij design en functionaliteit worden samengebracht onder de noemer “Design Meets Function”.​

Belangrijkste voordelen
Deze merkintegratie gaat een aantal voordelen opleveren:

  • Een optimale service omdat informatie sneller en gemakkelijker toegankelijk wordt.
  • Meerwaarde genereren door optimaal op elkaar afgestemde producten die probleemloos kunnen worden gecombineerd.
  • Vereenvoudigde logistiek waardoor de beschikbaarheid en leverbetrouwbaarheid van de artikelen worden vergroot.
  • Innovatiekracht versterken doordat ze meer capaciteit hebben voor de ontwikkeling van vernieuwende producten.
Van Heugten Sphinx wordt Geberit